Intro - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke Reijers - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Marieke Reijers - WaarBenJij.nu

Intro

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 Oktober 2010 | Nederland, Zwolle

Lieve mensen,

Drie jaar geleden ging ik voor stage naar Suriname, toen schreef ik dit in mijn intro:

Zal ik een site bijhouden was een twijfel van Marieke, ik dacht aan een stuk van Youp van het Hek uit prachtige paprika’s “Kinderen gaan nu op wereld reis, backpacken heet dat he dat doen alle kinderen nu…
ze weten niet eens waar Badhoevedorp ligt! (uhmmm google….)
Het aller ergst is: dan sturen ze elke 14 dagen een nieuwsbrief per e-mail kiele kiele jeeh

“hallo jullie willen vast wel weten waar we zitten …” nou dat willen we dus helemaal niet! Wat waren we blij dat we een tijdje van die types verlost waren zeg! En dan doen ze er ook nog zo een fotootje bij met de tekst: het bakkertje hier in Bangladesh gaat al om 7uur al open…
In je eigen dorp ook muts, alleen toen lag je nog te meuren trut!”
uhm ja dat klopt dus…”


Inmiddels heb ik drie jaar aan levenservaring erbij, ben ik geen kind meer (ok discutabel, maar ik schrijf dit), weet ik waar Badhoevedorp ligt (ergens tussen Amsterdam en Haarlem, tadaa :D) EN bovenal: ik vind het machtig mooi om mijn reisverhalen op te schrijven.

Dit keer was er dus geen twijfel, maar is het een feit dat ik mijn verhalen publiekelijk maak, nu maar hopen dat het publiek ook een beetje mee geniet.


Tot snel in Marieke wereld down under!

Bye Mates xx

  • 02 Oktober 2010 - 16:03

    Annette:

    Whoehoe we zijn er klaar voor! Ik ga je reisverhalen zeker volgen ;) en even kijken hoe jij onze avonturen opschrijft! Tot zo op de party of the year- namelijk die van ons, JEEJ!

  • 02 Oktober 2010 - 17:04

    Loes:

    He! Wanneer vertrek je?? Have Fun!! Xx

  • 02 Oktober 2010 - 17:15

    Patricia:

    Collega,

    We gaan je zeker weten missen hoor!!

    Geniet er met volle teugen van strakjes.

    Dikke knuffel Patricia

  • 02 Oktober 2010 - 17:43

    Dianne:

    Ik ga je reisverhalen met plezier lezen hoor;) mooi stukje!!haha!

    Nu eerst lekker party-en straks!! Zin in!!

    Tot zo meis!x

  • 02 Oktober 2010 - 17:51

    Je Moeder:

    Net als je verhalen uit Suriname zal ik ook nu weer jouw ervaringen lezen, herlezen en nogmaals lezen want ik zal je vreselijk missen maar ik ben ook blij dat je je lang gekoesterde droom waarmaakt.

  • 03 Oktober 2010 - 10:44

    Jolanda:

    Ik zal je missen, maar gelukkig niet zo lang! Ik kan niet wachten tot het 8 januari is!! :-)Was gezellig gister, tot snel ouwe ;-)
    kus

  • 03 Oktober 2010 - 11:31

    Irene:

    Woohooo vet tof deze site.. Heb zin om je verhalen te lezen!
    Cheers Mate:)
    Was trouwens erg geslaagd gister!
    xx

  • 04 Oktober 2010 - 06:10

    Sandra:

    Hey Mate,

    Ik had uiteraard niet anders verwacht....en Marieke en haar 'Waarbenjij.nu' site. Ik weet nu al: I'm gonna love it!! ;).
    Jammer dat ik je aan het einde van de vakantie niet kom opzoeken zoals in Suri, maar dan moet ik maar extra gaan genieten van je verhalen.

    We kletsen aanstaande zaterdag nog wel even bij.

    Toedels.
    Sannie

  • 04 Oktober 2010 - 11:16

    Adinda:

    Hee Kip,
    ben ook onwijs benieuwd naar al die hilarische belevenissen van je, die ongetwijfeld nóg hilarischer zullen worden omschreven :-) We zullen zien of die ducktape nog enige redding gaat bieden.. ;-)

    Kuzz

  • 04 Oktober 2010 - 19:00

    Gaby En Rob:

    Leuk, we zullen alles lezen en erover praten met je pa en ma!!

    groetjes Gaby en Rob

  • 05 Oktober 2010 - 16:31

    Luukie:

    Whaa ben je al weg?

    Moest je nog bellen!

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en geen gekke dingen doen! Denk aan de levenslessen enzo! ;)
    x

  • 08 Oktober 2010 - 14:06

    Gerdi:

    Hoi Marieke,
    Ik vind het leuk hoor om je te volgen. Ben heel benieuwd waar je terecht komt en dan bedoel ik niet alleen plaatsen maar ook situaties. Veel reisplezier "down under"! liefs, gerdi

  • 09 Oktober 2010 - 10:00

    Johan:

    Hoi Marieke, ik heb de pagina ingesteld en zal met plezier je verhalen lezen. Heel veel plezier "DownUnder", BTW leuk om die oude Suri verhalen nog eens te lezen. Groeten Johan

  • 13 Oktober 2010 - 22:05

    Gerwin:

    Het is altijd leuker om een waarbenjij.nu te maken dan te moeten lezen, krijg alleen maar weer kriebels om ook lang op reis te gaan.. Heel veel plezier daar, mijn kans grijp ik volgend jaar:)

  • 19 Oktober 2010 - 11:30

    Femke:

    Joehoe! Ik ben nu ook lid van jou site hoor!! Handig die kaartjes :)

    Ik mis je nu al... whaaa wat moet ik nu?? Hebben elkaar toch al 30 minuten niet gezien..
    Ok ok, misschien iets overdreven, maar het idee dat je weggaat sucks gewoon.

    Kind, have fun en maak er een feestje van.

    xxx je toffe peer

  • 20 Oktober 2010 - 12:10

    Marijke :

    Hey lieve Mariek,

    Kwam ik je toch nog even stiekem tegen gister in de stad. Dat was een verrassing. Maar nogmaals heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Australie. Maar ga je nog wel even proberen te bellen morgen (in het vloegtuig, haha)!!!

    Dikke smakkerd op je voorhoofd!

    Marijke

  • 20 Oktober 2010 - 12:29

    Marijke:

    mis je nu al!

  • 20 Oktober 2010 - 21:01

    Lilian:

    Jeeeej! het is (bijna) zover... Mariekie aan de andere kant van de wereld! Jeeeej voor jouw dan he, want ik moet weer mijn lieve vriendinnetje missen die me er de komende tijd in gaat wrijven, hoe ontzettend schattig die kleine kangoeroes zijn en hoe ontzettend leuk het is om te surfen onder een strakke blauwe lucht en hoe fantaaaaaaastisch leuk die Australische dudes zijn... (niet daar blijven he en trouwen met zo'n dude...)

    Meis, ga je missen en kan niet wachten je avonturen te lezen.

    Dikke vette zoen

  • 21 Oktober 2010 - 10:31

    Patricia:

    Jippie!!!
    Daar ga je dan... de lucht in!

    Een hele goede vlucht en reis.

    Dikke knuffel Patricia

  • 21 Oktober 2010 - 20:53

    Johan:

    Hoi Marieke, Onwijs veel plezier "Down Under". Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en veilig bent aangekomen. Groeten Johan

  • 22 Oktober 2010 - 09:28

    Michiel:

    Hey Marieke,

    Heel veel plezier! Maar dat zal vast wel goed komen!

    Kus

  • 24 Oktober 2010 - 10:26

    Harriet:

    En Marieke, ben je er al?? Ben benieuwd! Heel veel plezier!!

    kus


  • 24 Oktober 2010 - 14:41

    Dianne:

    Dit was dan het eerste marieke-loze weekend:( mis je nu al meis!snel ff verhaaltje posten hoe het is met je grappige zelf he;) je ziet annet denk ik morgen?? Have fun daar!

    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 55346

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2010 - 04 Februari 2011

OZZ

30 Januari 2007 - 12 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: